1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

例假

by wing, Thursday, July 31, 2014, 01:00 (3555 天前)

我公司每月有6日假期(包括法定勞工假及例假),每個星期5會出下一星期既更表,我今個星期1放假,係咪應該下星期1一定要放比我?定係佢每星期更表只要有一日假期就可以?例如我今星期1放完,佢星期5出既更表可以偏我下星期2先放假(即係第8日先放有無問題?)但係佢又係每星期有1日假期,法例意思係咪最多連續返6日就要放1日?定係我今星期1放左1日,下星期日先再放假都無問題?因為依家我公司係賣衫,今個星期日最後1日搬遷,咁公司今日就話下星期1全部人都唔可以放假要執倉,除非屋企死左人或者林樓先可以放,咁我今星期1放完假之後就無假放,咁我下星期1到底係咪應該比我放?但下星期一就係8月,係咪又重新計?


完整文章:

 此主題 RSS Feed