1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

公司遲出糧,冇俾合約copy,糧單,對新入職有偏見

by Seyeon @, 尖沙咀, Friday, December 06, 2019, 21:48 (1601 天前)

1)入職(上班後先簽合約、但其後分店經理冇俾合約copy)
2) 公司話明每月7號出糧
我入職後第一個月 遲左2日出糧 其後再問分店經理就話係9號先出糧

(以我所了解 公司係並冇hr 計糧全部由分店經理做
3)10月出9日份糧 同11月出10月份糧 公司亦冇俾返糧單 (公司有供mpf)
4) 現階段因工作環境及等等工作地方人手嚴重不足 工作量大造成心理影響給予不良環境、冇交辭識信冇通知情況底下 請問公司會唔會唔出糧
5)寫明有薪假 但經理唔俾請假
因我冇通知話辭職冇返工 咁樣已經算係曠工 公司有權唔出糧?
如果冇出糧 咁係咪代表我係要賠錢俾公司?
但係宜家我連合約、糧單 工作證明所以野公司都冇我 計9月至11月 請問係咪已經可以告僱主?
到今日6號 我仲未收到薪金 可以點做


完整文章:

 此主題 RSS Feed