1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

公證行要求和解

by Kanji @, Thursday, February 20, 2020, 23:05 (1525 天前)

我上年 7 月响公司搬野受傷,於是報比勞工署跟進,話說僱主以佢無叫我做引至受傷嘅工作作為拒絕承擔責任嘅理由,咁勞工署調查結果又認為公司要對事件負責,雖然有掙議所以唔可以安排做判傷,但勞工署已經收咗我個醫療報告話有部分永久傷殘,所以就轉介咗去法援搞,期間保險公司公證行搵人了解過事件,而我亦响 11 月交哂資料比法援,法援亦响 1 月出信比 勞工署、醫生 攞資料,直到噚日保險公司公證行另一個職員聯絡我,話想同我傾和解賠償,我話我依家連判傷都未做都唔知點計賠償額,而且僱主認為自己無責任,之後佢話想攞我醫療資料睇下受傷情況同件事有冇關係,我話勞工署同法援已經有資料,我相信呢兩個部門嘅專業,若果佢哋認為我個情況唔係工傷或者理據不足就唔會再跟進件事,之後佢就話會直接去信呢兩個部門攞我資料⋯⋯⋯⋯我想請教一下,我應唔應該比資料佢,同埋我應該點樣做,因為勞工署話明有掙議個案不能安排判傷,咁我係咪只有等打官司?


完整文章:

 此主題 RSS Feed