1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

計713人工

by 東北省瀕危野生動物 @, Tuesday, July 28, 2020, 16:05 (1340 天前) @ abcde

想問例如我上個月有一日有薪勞假人工公司出過比我, 咁我下次再有勞假人工時, 公司計平均工資時使唔使包埋嗰日去計, 個日有我人工但因為勞假唔使返工

每日平均工資以計算法定權益,會隨時空間調整。見https://www.labour.gov.hk/tc/public/pdf/wcp/ConciseGuide/Appendix1.pdf

簡而言之,呢條除法算式係咁樣運作:

第一步:
(分子)
------
(分母)


第二步:
(年薪總和) - (少付部分或全部工資的日數的相應工資)
------------------------------------
(365日) - (少付部分或全部工資的日數)


即係話,你做數哥位師兄/師姐,每一次都要問自己。如果分母被減去的日數呢一日係唔係值錢。如果唔值錢,分子唔需要減錢。如果被減去的日子係值錢,請知道有關被減去的日子係值幾錢。件事就係咁簡單。

713法例好重要,但唔明白點解咁多打工仔女唔識。連做hr都唔識,真係要進修下。特別係工資浮動行業,或者工資組成部分係多由各項佣金組成計算的行業。個每日工資浮動變化好大。固定月薪僱員反而呢方面無乜太大問題。

都係哥句:睇路!


完整文章:

 此主題 RSS Feed